Prywatne placówki medyczne szukają nowych sposobów na skupienie na sobie uwagi klientów. Na rynku panuje coraz większa konkurencja, okazuje się więc, że reklama w mediach i zapewnienie o błyskawicznej pomocy nie są już wystarczające. Jednym z ciekawszych rozwiązań wydają się w tym kontekście pakiety medyczne prywatnych placówek skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm, które mogą stać się dzięki nim jeszcze bardziej atrakcyjne w oczach zatrudnionego przez siebie personelu.

Same pakiety medyczne są dość zróżnicowane. Co do zasady stanowią jednak obietnicę kompleksowej opieki medycznej w cenie znacznie niższej od tej, jaka jest standardem dla danej kliniki. Zróżnicowanie pakietów może dotyczyć zarówno wieku pacjenta, jak i liczby korzystającej z niego osób, a choć najpopularniejsze są pakiety ogólnotematyczne, swoich zwolenników mają również te z nich, które dotyczą opieki specjalistycznej (kardiologicznej, stomatologicznej…). Co do zasady możliwość korzystania z nich jest związana z obowiązkiem uiszczania miesięcznej opłaty.

Leave a Comment